Záručná reklamácia: Podrobné pokyny

Zistili ste chybu počas záručnej doby? Ospravedlňujeme sa, pretože toto nie je v súlade s našimi normami kvality!

Daný problém môžete samozrejme vyriešiť u miestneho predajcu v prípade dvojročnej záruky, alebo kontaktovať priamo nás, v prípade nadštandardnej záruky. Potom stačí iba päť krokov k tomu, aby ste produkt reklamovali:

1. Balenie

Na prepravu žiarovku bezpečne zabaľte. Použite originálny obal, ak ho ešte máte. Stačí len obaliť žiarovku niekoľkými stranami novín, aby ste zabezpečili jej ochranu.

2. Priložte príjmový doklad

Do balíka vložte príjmový doklad alebo faktúru (originál alebo kópiu), ak ho (ju) ešte máte.

3. Priložte vyplnený reklamačný formulár

Do škatule vložte vyplnený reklamačný formulár zákazníka (alebo čitateľne napísaný list, ktorý obsahuje vašu adresu, telefónne číslo a stručný popis problému).

Stiahnite si: Reklamačný formulár zákazníka (PDF)

4. Zalepte a napíšte adresu

Balík zalepte a pošlite ho k nám. Adresu pre spätné zásielky do vašej krajiny nájdete v tomto zozname. Tu je k dispozícii poštový štítok:

Stiahnite si: Poštový štítok (PDF)

5. Odošlite balík

Odošlite balík k nám - priložte správne poštovné. Problém vyriešime čo najrýchlejšie!

Máte otázky? Radi vám pomôžeme. Pošlite nám email na adresu: automotive-service@osram.com.